به نام خدا
امشب می خوام یه طور دیگه بنویسم . می خوام جمله هامو از کلیشه و قید و بند آزاد کنم می خوام خیلی راحت فریاد بزنم که << خیلی منتظرم >>
و این انتظار به زودی سر می رسه ولی الان خیلی دلم گرفته . خیلی زیاد . یه بغض سرد گلوی منو تسخیر کرده
وقتی روزانه خیلی اتفاقات و نا برابری ها رو در اطرافم می بینم در شهر ،خیابون ، کشور ، دنیا این بغض کهنه بیشتر و بیشتر می شه و اون موقع هست که دلم می خواد دعای فرج رو بلند بلند بخونم
وقتی می بینم گوشه ی خیابون یه طفل معصوم که به خاطر فقر مالی خانوادش ، از خونوادش طرد شده و روزها و شب ها رو با گدایی می گذرونه ، و غذایی برای خوردن نداره ، پوست موزی که کنار خیابون افتاده هست رو برمی داره و می خوره ، در حالیکه بچه های همسن و سالش همراه با خونوادشون با ماشین آخرین سیستم از کنارشون رد می شن ، میرن شهر بازی ، پیست های ورزشی و... خیلی دلم می گیره
آخه مگه اونا دل ندارن ، مگه اونها نمی خوان که غروبای پنج شنبه با پدر و مادرشون برن پارک ؟
نمی دونم .. این همه درد و رنج که مردمان زیادی در گوشه های مختلف دنیا دارن همه نیاز به یه همدرد داره
و من همچنان منتظرم برای رسیدن روزهای قشنگ که عدل واقعی در همه ی دنیا برقرار بشه
و دعا می کنم ، دعای فرج ، همون دعای همیشگی که هر وقت می خونم تازگی جدیدی داره برام
و خیلی وقتا هم خیلی خودمونی از خدای بزرگ می خوام که فرج آقای امام زمان نزدیک تر بشه
شما هم دراین دعا منو همراهی کنید
آمین

روزی بیاید و آن روز دور نباشد
که آدمیان بدین نگاه در هم بنگرند
و آنچه فرشتگان را در پیش آدم به سجود آورد را
در دیده ی یکدیگر ببینند
و با هم مهربان شوند.
دکتر حسین الهی قمشه ای (مقالات)


نظرات 5 + ارسال نظر
مسیح دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:59 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

فقط می تونم بگم :

الهــــــــــــــــــــــــــــی آمیــــــــــــــــــن

موفق و سربلند باشی .

اشکان دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:17 ق.ظ http://shorideh.blogsky.com

سلام
عزیز وبلاگ زیبایی داری برات آرزوی موفقیت میکنم
یه سری به من بزن و به من لینک بده منم این کارو می کنم

ماه مهر دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:36 ب.ظ http://mahemehr.blogsky.com

...
آمین..

[ بدون نام ] دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:07 ق.ظ http://MARZIYEH

کوچه گرد شب انتظار شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:53 ق.ظ

در نماز شبهایتان برای فرج آقا دعا کنید.
چی می شه مهدی بیاد به دور اون حلقه زنیم ......به نماز جماعت آقامون اقتدا کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد